En morgon i Umeå

Sitter framför L dator medan L är i skolan och gör lite nytta.
Strökollar på MTV och alla kändisars födelsedagar..... min planerade födelsedag ligger lite i lä! :)
Måste kankse pimpa upp den lite ;)

Körde bil ner så resan ner blev ZERO kr.... så skönt då man inte är världens rikaste student!
Har dock inkasserat lite cash idag från CSN och min lillla lilla tini winie lön från kommunen.
Men lite att röra på igen.

Nästa vecka är jag helt LEDIG!
Vilket betyder att  jag inte har någon omtenta. Jag har klarat alla kurser hitintills!

GRATTIS MALIN, duktigt jobbat! Måste säga själv att jag är duktig då ingen annan gör det :(
Jo, Min Prins har givetvis sagt det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett stort GRATTIS från mig å!! :)

2008-04-27 @ 20:21:59
Postat av: Anonym

Glömde namnet: SYrran förstårs! ;)

2008-04-27 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0