Mission completed

Tog mig hela 2 dagar att få tvättkorgen tom och idag inser jag att mer måste tvättas. Har jag inte tvättat på månader eller?

Kollade in nya tapeter till sovrummet igår och hitta faktiskt några fina. Ska köra på lite romantik dit in var tanken. Och det är verkligen på tiden att sovrummet oxå blir avklarat så hela vår lägenhet är på topp igen.

Nu ringde prinsen och undra om jag sov!??! Men nä, jag har lyckats hålla mig vaken..... Ska sätta igång med maten så prinsen för en gång skulll denna sommar får färdiglagad mat när han kommer hem.

Adjöööö!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha.. skönt att höra att jag inte är ensam kvar här i regnet o rusket.. =)

2008-08-21 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0