Mitt i veckan

Har varit lite off på sista tiden gällande bloggen man jag kommer väl igång snart när allt kommer igång igen d v s skola, jobb och allt. På jobbet är alla tillbaka efter semestern och jag känner att jag hade behövt vara ledig och det ordentligt! Sova ut och bara slappa!

Måste fixa boende under min mini-semester till Luleå och skolstarten. Tänkte ta mig ner till onsdagens föreläsning alltså om en hel vecka. Får se om vi hinner dra ihop till en klassfest för oss på lördagen eller fredagen. Åker iallafall tillbaka till Kiruna på söndagen där.

Skulle behövt ta mig ut i springspåret men det regnar igen.... blir så less! Sprang sist i söndags. MÅSTE!
Nu gör jag det, en kort slinga! NU!


En runda senare:
Är så glad. Bestämde mig innan jag sprang iväg att skippa mina knäskydd... prinsen var enormt skeptisk men jag måste ju börja utan någongång. Och det GICK!! Dessutom gick det superbra trots den leda jag kände inför rundan. Lätta steg runt den vanliga :) Kunde inte korta ner den när jag väl var ute. GÖTT!

Nu ska jag sätta mig ner och se finalen i project runaway! Hoppas killen med glasögon vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0