Okända marker

Någongång i sitt liv ska man bege sig ut på okända marker. Det gjorde jag verkligen i helgen. Och resultatet kommer ut enbart positivt. Eller nästan...... det negativa är att jag är totalt slut! Kort sammanfattnig av turnén. Har utforskat markerna/revirerna i skogarna kring och i Jokkmokk. NICE! Orkade inte bära med kameran men lite bilder vart det....
Här en bild på mig och min reseledare :)
Mycket bra reseledare som guidade in en på alla möjliga spår...
Nu får ni bli nyfikna om ni vill man jag är alldeles för utmattad för att skriva ner en hel novell.
Måste landa tillbaka i verkligheten och ladda tvättmaskinen. Mitt mål idag att få tvättkorgen TOM.
Då är det bara att sätta igång och bita i det sura äpplet!

So loooooooooooooooooooooooong!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det mesta i och kring Jokkmokk är ju trevligt även om det blev lite mindre trevligt när jag flyttade :o)

Sen Malin... jag får faktiskt betalt, och bra dessutom så då är det bara kul att vara i regnet...eller......

Bilderna vill jag se någon gång......

2008-08-19 @ 11:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0