Ovanlig syn

Sitter här framför datorn och har gett mig tusan på att INTE sova idag. Har satt för vana att ta en timmes vila efter jobbet och jag kommer hem vid 13:45. Brukar vakna med att Prinsen kommer in genom dörren utmattad efter hårt slit i gruvan. Kanske inte så upppiggande för honom att komma hem till en sömntuta.

I helgen var vi iallafall bara hemma. Åkte iväg på korta fisketurer vilket resulterade i att jag drog upp en liten putteliten öring och en gädde som vägde lite mer.... inte har jag fått någon matfisk än.... Denna provocerande lilla sak kan man dock möta på mitt i skogen och då vet ni att jag varit där :)

Till helgen ska jag och L åka på turne, sova i tält och bli fulla. Längtar! Är sugen på massa äventyr!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0