5 år

Blev visst ett arbete om Icehotel iallafall och idag skickas den iväg med posten, går på ett grymt modernt universitet :). Hann utan problem, sen är det en annan sak om jag lyckats få med allt som skulle vara med. Får ju se om det blir bakläxa.
Nu ska jag iväg och skriva ut den på jobbet faktiskt.... min skrivare lever som ett eget liv så jag hoppas nätvekaren lever :)

Prinsen vill och handla. Är inte motiverad.....  Måste väl!

Hmmmmmm............... Blir iallafall en riktig jul iår. Vi åker till min underbara by och väntar på att tomten dyker upp. Undrar om jag varit så snäll så jag får någon klapp??
Fick en present idag av prinsen... vi hade ju vår 5årsdag i lördags. Han har enormt bra minne trots allt. Fick det jag önskat mig förra våren när jag satt på skotern och frösom lilla nacken. Ingen halsduk!!!
Ja, vi fira 5årsdagen på olika håll faktiskt......

Kommentarer
Postat av: Lena

Du vet väl att inlämningsuppgiften ÄVEN ska lämnas in digitalt via fronter? Det är för att de ska scanna dem i ngt program för att avslöja fusk.

2008-12-10 @ 07:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0