Just nu.....

..... sitter jag i köket hos mamma och pappa och diskuterar bloggar, facebook och liknadne med några yngre familjemedlemmar. Låter som jag är en gammal tant på 80 år men jag lärde faktiskt en av dem vitsen med facebook :)

Min pappa sitter och studerar när syrrans man leker med traktorn på gården. Vet inte men jag tror han kollar om snöhögarna hamnar där de ska.... *tihi*

Imorgon är det ännu en tung dag för oss alla. Men som allt annat så gör man det tillsammans så blir det lättare.....

Nu åter till arbetet.... tar sådan tid för några få meningar..... 3 ämnen kvar att skriva om och sedan sammanfattning, syfte och allmän formalia...... Puhuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0