Kiruna-Lule-Happis-Kiruna

Idag bär det iväg på en liten turne i norrbotten. Jag, prinsen och min svägerska.
Idag blir det Lule och shopping där imorgon.... vet att det är fel helg eftersom ingen av oss ska inhandla julklappar. (Å jag vet, jag ska köpa det år dig *blink-blink*)
Sedan det berömda varuhuset i Haparanda och sedan hem igen på söndag.
Inhandla massa, eller hur prinsen??!! *puss*

Har gjort omtentan i makro idag. Om jag inte klarar den nu så vet jag inte. Svara 14 sidor på 5 frågor.... Om han inte vill ha rakt avskrivet från boken det vill säga.... Jag hoppas nu och håller både tummar och tår att det står G på studentportalen efter jul! HAde varit ssååååååååå skönt!

Nu lunch, plocka lite här hemma, 3 km på bandet och sedan middag och bilfärd neråt i landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0