4 dagar kvar....

...tills lilla jag får kramas med min livs levande nallebjörn. Lääängtar!!!!



Annars har dagens aktiviteter bestått av lite olika saker jag lovat att fixa vilket tog så där 30 minuter.... DONE!
Nu väntar jag bara på att Cats ska fixa konferens bilderna... kul och studera dessa när man fått lite distans till det hela. Men så ni inte missförstår mitt förra inlägg ska jag försöka förtydliga mig lite granna. Konferansen var rolig och jag ångrar mig verkligen inte att jag följde med. Banketten var riktigt bra, Sittningen i lördags var super dock kändes hemresan lite väl lång. Det går t o m snabbare att ta sig från Luleå till Kiurna och det är i Norrbotten utan X2000 och stopp i varenda mjölkpall ;)

Som melodifestivalfantast måste jag säga att jag missa deltävlingen *buhu* Tragiskt tråkigt!
Men till helgen blir det ju en till *jippie*

Hope to se you soon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0