Alla Hjärtans Dag

Igår var det alla hjärtans dag och jag ägnade dagen till att vänta till min sambo skulle komma hem. Och till slut kom han men väntan var lång :). Fick ge det jag införskaffat honom som bland annat innehöll ett kort från Lilla lyan här i Kiruna som var hur kul som helst men ändå så söt! Till saken hör att det var Lilla Lyan design dessutom.
Viktor bjöd mig på middag och gav mig en ny mp3-spelare, han är sååå snäll!

En del av dagen blev att studera lite gamla foton och denna bild får en att längta till fjällvärlden trots att jag inte hinner vara där speciellt mycket. Men när man väl får andas den luften, höra tystnaden och kolla på de underbara vyerna blir man så enormt lugn!! 
LÄNGTAR!!!

Underbara Fjällvärld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0