Halmstad nästa!

Sitter och väntar på att skjutsen till flygplatsen ska komma....är 25 min kvar tills dess :) Blev precis färdig med packningen...är ett under om jag får med alla saker hem igen....ser ut som väskan ska spricka ändå är jag orolig att jag tagit med för lite, men förhoppningsvis finns det affärer i Halmstad om så behövs.
Ni kankse undrar vad jag ska göra nere i söder??! Då ska jag snällt tala om att jag ska på konferens med ekonomsektionen vilket känns kul men ändå jobbigt..... men vi få väl se hur helgen blir.

Var nyss och kolla på studentportalen och mina studieresultat, känner mig nöjd och belåten med min studieinsats hitintills. Hoppas min ena hälft också är nöjd då det är vi två som straffas för att jag ville börja läsa vidare. 

Trevlig Helg ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0