Sjukdom & Glädje!

Vakna upp idag med sprängande huvudvärk, värk i hals, öron och feber..... Jobbigt! Saken blir inte bättre av jag vaknar 34 mil hemifrån ungefär.... Men får väl ligga här och tycka synd om mig hela långa helgen!!!

Dock börjar ju Melodifestivelen nu till helgen och jag är ju en riktig melodifestival-junkie! Så jag har ju något att glädjas åt. Kommer bli spännande och se vad detta år har att erbjuda. Så imorgonkväll startar tåget i Göteborg och sedan vidare uppåt i vårat avlånga land med avslutning med andra chansen i Kiruna innan Finalen äger rum i Stockholm.

Deltävling 1: Göteborg
Lördag 9 feb kl.20:00-21:35
Deltävling 2: Västerås
Lördag 16/2 kl.20:00-21:35
Deltävling 3: Linköping
Lördag 23/2 kl.20:00-21:35
Deltävling 4: Karlskrona
Lördag 1/3 kl.20:00-21:35
Andra Chansen: Kiruna
Lördag 8/3 kl.20:00-21:35
Finalen: Stockholm
Lördag 15/3 kl.20:00-22:00

Så bänka er framför tv:n på lördagkväll!!

Nu ska jag ta och vila lite så jag orkar laga lite lunch... kankse ta mig till affären och införskaffa lite näsdukar, nässpray, halstabletter och panodil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0