Tåg, buss, flyg, flyg & bil

Äntligen var denna helg över! Låter som att jag tyckte den var askass men så är det inte. Har faktiskt blivit positivt överraskad av inte bara arrangemanget utan av alla närvarande och inte minst "min" sektion. Mitt sug för fest (fyllefest) har som avtagit och min känsla innan jag åkte var att det var en stor del av konferensen. Men detn visa sig vara välplanerat med föreläsningar, gruppdiskussioner och erfarenhetsutbyte i största allmänhet vilket fick mig (och resten av ekonomsektionens styrelse tror jag) att inse vilken välutvecklad och bra sektion vi har. Alltid finns det saker man kan förändra men i det stora hela har vi det bra! Lägger kankse upp någon bild här därifrån någongång inom en snar framtid

TACK för en trevlig helg alla delaktiga i SERO:s kontaktmanna konferens och framförallt Halmstads sektion Eurekha som anordnade den.

Idag har dagen varit lite småanstängande då vi steg upp tidigt och lämnade Halmstad med tåget 0900 och gick igenom alla transportmedel som finns innan jag fick landa i tystnaden och den sköna mjuka sängen som väntade här i Luleå. Nu är iallafall lilla Malin helt slut för det var långa dagar där nere.... ska ta mig en skönhetssömn..... kanske försöka övertala C att åka och käka lite fastfood.

Hejpa hej!

 

Kommentarer
Postat av: Cät

Ha ha.. ja men du, det var ju drag i dig i lördags, vi ville stanna kvar på Moon å shaka loss ;) hihih =) men det var skoj i helgen tycker jag!

vi ses på nästa möte, eller skolan! kram Cät

2008-02-25 @ 11:27:06
URL: http://atcats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0