Trötter!

Idag var planen att jag skulle kliva upp tidigt och gå iväg till skolan för att läsa. Klockan ringde och lilla jag låg snällt kvar i sängen i 2 timmar till. Jag fattar inte varför jag är så slut. Brukar utan problem kliva upp när jag vet att jag behöver läsa men inte idag. Kanske är det så att förkylningen ligger kvar??!!

Igår ringde min prins och tala om att minsann inhandlat en skoter åt mig. En äldre skoter men en som jag kan leka med och orkar leka med. Han upphör aldrig att förvåna min snälla prins och jag blev såååå glad för nu ska det bli riktigt roligt att åka iväg på skoterturer när jag också får leka och köra av mig lite.
Nu längtar jag hem än mera!!!



Jag och min prins!

Kommentarer
Postat av: Syrran!!

Lycko dig, tänk om jag också om jag hade en sån prins :(

2008-02-19 @ 12:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0