Underhållning av högsta slag

Ihelgen var första deltävlingen (melodifestivalen) och jag kan inte påstå att något av de låtar som deltog höll någon speciell klass förutom Tappers låt som fick min vän att nästan börja gråta.

Dock är inte det den underhållning som jag refererar till i rubriken utan det är mitt och min väns stora underhållning i helgen nämligen att lägga pussel! Vilket är enormt underskattat. Vi satt lördagkväll in på småtimmarna och försatte sedan på söndagen tills pusslet var klart! Till saken hör att detta pussel tillhörde en modell där den färdiga bilden inte kan ses på förpackningen utan man får försöka lista ut vad en dam (som finns på förpacknigen) ser. Roligt, roligt!

Och så var det måndag..... får se vad denna vecka har för roligt att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0