Västerås avklarad!

Så hade även denna veckans deltävling avslutats med en stor skräll. Blev liksom ganska förvånad att Carola och Andreas inte gick raka vägen till finalen utan var tvugna att ta omvägen via Kiruna och Andra Chansen. Fast för dem är det ingen miss, dom får ju besöka den underbaraste staden!
En sak har jag iallafall börjat fundera över är bidragen som är med i år. Hur har de valt ut dessa? Ingen av dom är ju speciellt bra..... Får hoppas att det kommer bättre och mera....!!

Helgen har varit toppen. Varit hemma och haft det hur mysigt som helst. Skoterturer både lördag och söndag, myskvällen i lördags som var hur bra som helst. TACK min prins!

Nu ska jag lägga mig..... har en rätt lång dag imorgon!

Sov Sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0