Veckans måsten över!

Sitter och väntar på att min mamma, syster och systerdotter ska komma till Luleå så att jag får åka hem till Kiruna. Låter lite tokigt men så är det faktiskt. Jag vill hem till Viktor och dom kommer hit men man ska ju göra som hjärtat säger så.... jag åker hem till Viktor!

Har fått tillbaka lite tentor, närmare bestämt 3. Godkänt, godkänd och underkänd med 0,5 p. Har överklagat men jag får se vad den ger med sig. Men jag tror att våran ansvarige för den kursen är något av en princip människa så jag tror inte han ändrar sig. Men man kan ju alltid hoppas!!!!

En annan sak som slagit mig är att jag blivit en "Brothers and Sisters"-fan och igår fungera inte 5:an hos mig.
Förstå min besvikelse......  
Och ni som inte vet vad det är för program kolla det här

Snart bär det iväg till paradiset KIRUNA! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0