Kallt igen

Så hade kylan återvänt till våran lilla stad. Inte undrar på att jag börjat få funderingar på att flytta söderut. Dock är vi ju 2 i vårat förhållande och prinsen verkar vilja vara kvar här.
Ihelg ska vi åka till mamma och pappa. Göra några kast i älven och förhoppningsvis fånga in en och annan firre (inte gädda då det inte klassas som fisk*tihi*) Ska bli rätt skönt att få ta det lugnt en helg. Känns som våra helger den senaste tiden bara innehålligt alkoholaltiga drycker. 

Nu ska jag kasta i mig lite lunch! Ha en trevlig helg allisammans! 

Kommentarer
Postat av: Syrran!!

Det menar du väl inte!! ;) Hoppas att det kommer fisk för annars vet jag vad ni har gjort...(som alla andra fiskare). Lycka till med myggen och fisken förstårs!

2008-07-11 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0