Mina presenter

Tänkte nu tacka alla för de fina presenterna jag fick i samband med min födelsedag.
Tack.....
....Mamma och pappa för den fin fina sjalen till min kolt och för skobanden och förklädesbandet!
....Sture m familj för vinräknaren, vinet och vinhjälpen!
....Helen, Siw, Janne och Åsa med familjer för Soda Streamen!
....Anna, Laila, Linda, Malin, Catrin och Elsa för spännet till bältet!
....Harry för presentkorten och för termosmuggen!
....Marie för presentkortet och vinet!
....Emmeli för webcameran!
....Birgitta och Birger för blommorna!
....Jonas för trisslotterna (vinst på 125kr) och vinet!
Och sist men absolut inte minst vill jag tacka min käre PRINS för den fina presenten som du gav mig(systemkamera). Fast det är väl bara du som får agera modell. ;) Älska dig min Prins!!!

Tack alla igen! Hoppas jag inte glömt någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0