Sommar, sommar, sommar!

Efter att ha skrivit mitt förra inlägg gick det en natt och sommaren kom upp till nordligaste norrland. Och det är sååå härligt med sol vilket resulterade i att gårdagens lunch/middag blev grillning hos prinsens päron. MUMS!

Ägnade går kvällen som barnvakt till världens lättaste unge. N-M bara skrattar och leker på. Gav han välling och bums så sov han. Vi somna och just innan päronen hans ramla in genom dörren skrek han till och ville ha tutten. La tutten i munnen och han bara la ner huvudet igen och SOV. Om jag enbart hade han som referens till barn skulle det vara en bäjja på väg bums men icke. Åker över till Prinsens föräldrars hus där bror är på besök med familj och deras minsting bara knorrar.... huga! Promenerar med henne hela tiden och stannar de så kommer det ut ett gnälligt ljud. Nä, inga barn för mig på ett tag. 

Nu är solen uppe och jag ska ta mig en cykeltur med kameran runt halsen. Få se vad jag hittar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0