Hem ljuva hem!

Vid nästa inlägg är jag HEMMA. Fatta vad skönt för mig...
Kommer städa ur det jobbigaste från lyan idag och konka över mig till 12:an.  Sedan blir det lite städning då och då medan statistiken ska präntas in åååå. Så internet uppkoppling är väck....

Är dag 3 på min yrsel och jag känner att det är värst när jag tittar åt vänster, undrar vad det beror på.
Tog massa tid att bara ta sig upp från sängen. Klarade inte av med alla morgonbestyr på 60 som jag brukar.

Ååååå....så skönt! Hoppas jag hinner med 11:43 tåget med då gäller det att tentan flyter på.... Är nog nästan bara att glömma.... trodde tåget gick 12:40.... ja ja...vi ser ju men jag får iallafall sova hemma på min sida av sängen :)

So long my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0