Ordnat!

Äntligen fixades lokal och sms för de som har anmält sig har gått ut. Då är det bara att handla och fixa till lokalen lite.
Och som bonus på köpet fick min käre med-firare jobb så till helgen blir det kalas X3 :) två 30 åringar och en anställning!!

Har redan hunnit jobba 1,5 veckor och det känns som jag kommit in lite mer i tänket igen. Har ju haft en liknande anställning innan men detta är mer detaljerat och kräver mer ordningssinne. Fast jag tror jag kvalifiserar mig för det.

Det som nu fattas i mitt liv är en varm och härlig sommar med mycket sol så jag kan börja sätta mig på balokongen och sola efter jobbet! Snälla sol kom fram!!!!

P.S
Lena; jag klara den, fast det hade jag ju på känn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0