Ännu en....

...ny vecka med massa spännade att ägna tiden åt :)
Måndagarna har som börjat bli väldigt lååånga. Grupparbete hela dagen, sedan möte och middag hos min svägerska. Mums!
Är dock lite lättad för imorgon är det sovmorgon och det känns som att det var ett tag sen jag hade den lyxen att få sova ut under veckan. Ska verkligen försöka att ligga och dra mig men om jag känner mig själv rätt lär jag vara pigg som en lärka kl 0600.

Sista deltävlingen i melodifestivalen var i lördags och de 2 bästa låtarna under hela denna period fanns bland dem. Då pratar jag om Charlotte Perrelli och Sibel. Trist att Sibel inte fick gå raka vägen till finalen. Tror bestämt att någon av dessa låtar kan vinna hela faderuttanlej.

2 nätter kvar att sova i ensamheten! God natt!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

godnatt

2008-03-03 @ 22:48:24
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Syrran!

Jo jag har saknat dig!!!Undrade precis vart du har varit hela dagen...

2008-03-04 @ 12:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0