A.Jolie

Idag står det igen i aftonbladet om Angelina Jolie Känns som få en image att vara en god kändis som vill rädda världens alla barn har slagit henne hårt! Den egentliga anledning jag tror hon håller på är för att hon vill att folket ska tro att hon har en så god karma men isjälva verket är det hennes ego att bli "helgonförklarad" som är drivkraften.
Angelinga Jolie, ge upp nu! Du har redan en drös med adopterade ungar. Ägna istället tiden med dem så de får den familj du "vill" ge dem!

Igår var jag på Tackmiddag med LS vilket var trevligt. Slapp ju laga mat också.

Snart kommer min syrra och hennes fästman!
Använder ordet fäst man alldeles för sällan men i själva verket är det mer fästmön och fästmän än fruar och herrar nu för tiden. Säger jag som är hundra och snart ska dö :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Hittade dig... här har du min blogg.

2008-05-16 @ 10:46:10
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=tyramyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0