Flyttdax!

Nu är det tid att börja försöka få hem alla grejorna som samlats här nere. Fick dock ingen hyrbil vilket spräcker lite av mina planer. Hade planer på att slippa köra ner min egen bil utan bara kunna flytta hem mig med hjälp av dessa hyrbilar som jag kört hem under året. Men när man bäst behöver en hyrbil då finns det ingen.
Så typiskt!

Har packat ihop lite grejor iallfall. Får väl ta hem saker i omgångar.... Om jag tar min rygga, den stora Ikea-påsen och någon stor väska till borde jag kunna få hem det mesta.... Kanske kan lagra lite grejor i prinsens systras förråd?? Måste kolla upp det!

Magsjukan jag fick var hård, hela 2 dagar! Men nu känner jag mig kry.
Ska ta mig till skolan och försöka få tag i fröken administratör som ska säga hur det blir för mig till hösten.

Ut i solen! Äntligen!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0