Kommentar :)

Tv:n jag brukar titta på fungerar som den själv vill.... ibland helt prima och ibland inte alls!
Idag verkar den ha strejkat och jag som är sjuk och vill ligga och strö glo....
Tur att datorn finns och massa filmer på internet :)

Måste bara kommentera ett inlägg min syster skrev igår.
JA om det är syster min som är 2 år äldre så ja, det är dig jag menar :)
Enkel fråga: Vilken familj i våran familj har jag  bästa kontakten med?? Jo, din! Så vinner jag vinner du :) Fast ååå andra sidan är den risken liten då jag ALDRIG spelar, måste kankse börja??!....
NOP!!!


Kommentarer
Postat av: syrran!

ja det är nog bäst att du börjar spela...

2008-05-08 @ 15:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0