Ny önskelista!

Har fått in lite klagomål på att min önskelista var lite dyr ..... vad kan de bero på??!
Så jag ska försöka fundera i lite billigare banor nu....

Ny Önkselista:

  • Sodastream (NY)
  • Fortfarande kamera (sytem och vanlig dock digitala)
  • Vandringskängorna får fortsätta infinna sig på listan
  • V-rum matta forsätter så kvar dock inte balkong för det har jag redan fått :)
  • Pappersfiskar, Laila vet vilka (NY)
  • spänne till kolten kvarstår :)
  • Vita tunna gardiner, inga panel (NY)
  • Parasoll till balkongen (NY)
  • Frisörbesök och spabehandlingar blir jag fortfarande glad av
  • Sist meninte minst så blir jag ju glad av allt både smått och stort, fast köper ni ett hus åt mig och prinsen så blir det glädjeskutt *tihi*

Listan kankse inte blev så mycket billigare men egentligen är jag inte så bortskämd så att jag får massa dyra presenter vilket mina nära och kära nog vet (inbillar jag mig iallafall). Jag blir nog gladast av att festen blir superkul och lyckad, så kom med glatt humör så är kusten klar!

Kommentarer
Postat av: liila

Mmm, jätte billiga grejer :P Vi måste nog gå ihop ett gäng för att du ska få nå. :) kram kram

2008-05-28 @ 13:48:24
Postat av: jag igen..

du kanske kan skriva in lindas lista oxå. :)

2008-05-28 @ 13:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0