40 år

Det tog en hel vecka innan orken skulle infinna sig igen och jag skulle skriva i bloggen. Tror nästan det är rekord sen jag börja. Men ibland hinner mna inte och ibland orkar man inte.

Förra veckan gick iallafall i ett rasande tempo. Hann inte med att tänka äns :) På jobbet hann jag med 2 föreläsningar om mindfullness och bägge bra på sitt sätt. Och på fritiden hann jag läsa, träna och umgås med långväga gäster. Han är så söt den lille!

Och så kom lördag och festligheter igen. Börjar nog hålla med min chef, att 40 är det nya 30. Mer säger jag inte. Huga!!! 
Vråla lite, och hamna på ferrum igen. Andra helgen på raken och lika trist! Tror jag ska bli nykterist! Festen kul men ferrum trist... 

Nu ska jag ta in lite fakta sedan och träna kl 18. Fatta tidigt! Men ska bli skönt och springa av sig lite stress!

So long my friends och jag ska försöka hinna uppdatera mig lite snabbare än sist!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0