En torsdag i mitt liv

06:30 Väckarklockan ringer
07:00 Kollar på klockan, full panik! Börjar ju jobba 7:30
07:10 Springer ut i långkalsonger :), startar bilen
07:15 Är Mackan uppäten och teet BRÄNNER i halsen och jag går in på toa..... borsta tänderna o s v
07:24 Sätter mig i bilen
07:27 Kliver ur bilen, känner hur skönt det är ute och ojjar mig att jag inte steg
            upp på en gång så bilen fått stå som den brukar.
07:30 Tänder jag telefonen på jobbet. Yes jag kom i tid!!! :)
07:40 "Obligatoriskt" samtal från en kund och dagens arbetspass börjar i full karriär.
9:00 Pausgympa på avdelningen
12:00-12:30 Lunch
14:00 Hej då för dagen! Och jag går ut till bilen.
14:05 Tar upp posten från hallgolvet och ser att allt är till mig.
            Ops, råka slita upp prinsens post! Undrar om inte jag redan har en hemförsäkring, betalar vi 2?
14:20 Ska in på min bank men sätter mig och bloggar istället......

............fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0