Fortsättning följer....

Fast senare glömde jag att skriva en fortsättning. Men i princip fortsatte dagen:
  • En tupplur på soffan
  • Middag hos svärföräldarna
  • Besök hos svågern
  • TV tittande
  • Och God Natt!

Och nu sitter jag framför datorn och letar information. Den första jag behöver veta är om vilket företag jag ska skriva om. Svårare än jag trodde. Avpoliterade ICEHOTEL! Måste ta något lättare företag. Typ LKAB men det är så trist. Jag vill skriva om något intressant som?????????? Ja, det är där frågan kommer; om vad?

Jag kommer strax gå upp för trappan i vårt hus och täppa till truten på den j*vla hunden som bara skäller och skäller och skäller och skäller och skäller och skäller...... blir galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0