Hemska måndag!

Är snart över! Började dagen med rivstart på jobbet, fick sitta och lösa ett dilemma som tog flera telefonsamtal hit och dit att fixa innan det till slut löste sig efter X antal minuter. Hoppas innerligt att det ska vara lugnare resten av veckan.....
Inte nog med det jobbiga så ringde min privata mobil och en hemsk nyhet kom. Jag hoppas verkligen att det som har hänt löser sig till det bästa, vad än det må vara! Tänker på er!

Sitter och skriver ut massa papper till de nya kurserna som startade idag. Helt otroligt nog så får jag skriva grupparbetet själv. Hade redan garderat mig men behöver alltså inte använda den garderingen. Hoppas bara det duger det jag kommer skriva om..... ICEHOTEL.

Helgen ägnades till att tapetsera om sovrummet och ändra om lite granna. Ursnyggt vart det! Ska sätta upp bilder senare, har inte ork för det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0