L.U.S.S.E

Såg idag efter besök på ekonomsektionens hemsida att jag missar Lusse i år igen... lite trist men jag väljer hellre att vara närvarvarande vid den andra tillställningen. Ja, nytt förösk att gå på den nästa år!

Har tusentals saker att göra idag..... Mycket i skolan som ska läsas och det blir kvällens aktivitet.
Som tur var så var prinsen duktig och fixa bort massa kartonger och skräp som blivit liggandes i lägenheten efter helgens händelser.

Var i fredags på LKABs invigning av nya verken. Maten var god. Arrangemanget var bra dock inte den hemliga artisten. Hur kan man ta dit Magnus Bäcklund? En B-kändis! Allt var iallafall gratis! Och då kan ni tänka er att vi stod vid baren en hel del. Vilket märktes på fredagnatt när jag vakna på soffan med en hamburgare i handen :) Roligt var det som sagt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Magnus Bäcklund, jag hade varit lycklig, det vi fick för två år sedan var Magnus "joe cocker" Nordlund, om du minns honom.. och när folk tyckte att han var dålig och började prata vid borden, bad han dem vara tysta... vi gick ut!

2008-11-11 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0