Mörkret faller...

...i advent och snart får vi tända första ljusen.
Har sett att många börjat julpynta men traditionsbunden som jag är så åker inte våra julsaker upp förrän nästa helg. De julsaker som nu finns kvar. Någon viss person slängde iväg allt förra året.... undrar vem ??? ;)

Det enda som är tragisk med mörkret är min konstanta trötthet, mörkt när jag går till jobbet och mörkt när jag kommer hem och till saken hör att jag går hem 14:00. Hmmmmm....................

Har vunnit 2 floating biljetter och tänkte ta och testa dom nu, snart iallafall. Hört att det inte är så skönt men det är ju värt ett försök.

Ska laga mat nu så prinsen blir förvånad när han kommer hem

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0