Bus eller Godis?!

Får se om det blir några ringningar på dörren iår? Förra året var jag i Luleå men då satt prinsen hemma...det ringdes och ringdes men han orka inte öppna.

Kom hem i onsdags. Körde förbi alla olika platser som det stått rätt mycket om på senaste tiden där det möjligtvis kan ha hänt massa hemsk. Var faktiskt riktigt obehagligt med tanke på hur många vänder jag kört denna sträcka det senaste året. Så nu hoppas jag att de kände varandra.... för att j ag ska våga stanna utan att behöva ora mig, eller egentligen inte.... Då måste jag bli rädd för alla bekanta. Bara sanningen kommer fram så är det bra, inte bara för de inblande familjerna utan för allmänheten som är oviss, oroliga och osäkra som jag.

Var iallafall skönt och komma hem. Sova i egen säng med innehåll. Har nog inte sovit så skönt på lääänge. Åtminstone inte på hela 11 dagar :).

Trevlig allhelgona helg allisammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0