Första avklarad

Igår gjorde jag den tunga makrotentan och om jag har lite tur så står det G. Räknade igenom tentan lite sådär som jag brukar och det brukar stämma ganksa bra och då ska jag klara den. Men vem vet? Är för första gången riktigt orolig över att inte klara en tenta. Mina ledord har ju varit att: Det finns ju omtentor av en anledning Men nu känner jag bara ångest!
Ja ja.... har nästa tenta och bita tag i och den ska GÅ. Jag ska inte känna nå ångest efter den.

Har idag suttit i 3 timmar och pluggat. Sedan satte hungern stopp men istället för att äta, shoppa jag lite till. *tihi* Blev ett par nya skor, en tröja och byxor. Och sedan in på MAX..... Frisco-meal...MUMMA!

Ska nu ta och läsa 2 timmat till, sedan en sringrunda och sedan plugga resten av kvällen!!

Over and out!

P.S. Jag kliar fortfarande mig i ögonen........ puss på dig min prins! ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja usch vad jobbigt det var, har inte ens vågat titta i boken om jag har som jag tror blandat i hop en hel del. men tack o lov, man får göra om den fyra gånger till :o(

2008-10-26 @ 07:38:26
Postat av: Jag själv svarar.....

TAck och lov så finns det som jag skrev OMTENTOR AV EN ANLEDNING. Bara bita i det sura äpplet och göra det en gång till...

2008-10-26 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0