Måndag igen

Gud så tragsiakt fort tiden går. Nyss var jag ny på jobbet, och så var sommaren över. Nyss börja skolan och nu är det strax tenta-p. Så snart kommer tomten :)

I helgen hade vi personalfest vilket var trevligt. Hamna på ferrum och det var väl å bra. Tror jag börjar bli gammal eller nåt. Tycker oftast att utgången var kul men onödig. Det är som mycket roligare och sitta några och dricka o surra massa skit än att gå ut på krogen ändå så är jag där titt som tätt. Konstigt!

Nu MÅSTE jag börja läsa lite mera. Har läst ut en allmän bok om mikro- och makroekonomi som  fick mig att får stå det stora hela lite mera. Givande faktiskt men kankse lite överkurs med tanke på tiden. Ja ja.... kankse får nytta av det när jag sitter och ska förstå på tentan.

Tjing a ling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0