Söndagsmys

Vet inte riktigt om det varit det idag men jag försöker få ordning på produktionsfunktionen och det går sakta med säkert. Har säkert någon timme till att klura på den innan poletten trillar ner. Måste börja göra lite mindmaps.... Måste som jag tidigare skrivit klara denna tenta. Orkar inte med 2 omtenter, Inte för att jag VET om jag misslyckades med makron, men känns bättre att anta det och sedan få en glad överaskning ifall det visar annat.

Ska ikväll ta och mysa lite. En film och kladdkaka...... Tror jag förtjänar det efter en hård dag framför böckerna. Lite käk nu sen läsa klart och sedan mumsa!

Lever ett grymt roligt liv just nu, som ni förstår. Läsa, läsa och åter läsa.... mellan varven sover och äter jag. Lite lyx är när jag tar en motionsrunda. Men snart börjar livet igen.Bara 3 dagar kvar.... Och då lämnar jag Luleå för att åka hem till paradiset och min egen säng med innehåll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0