Vad är det?

Plugga, vad är det? Jag känner inte igen mig själv. Har sagt att jag ska läsa mikro hela denna vecka så jag kan ägna mig åt makro nästa och mikro därefter men vad gör jag??? Jag gör inget... Ligger framför tvn och sover, vaknar och glor lite till. Fattar inte vad som händer och mikron är verkligen något jag behöver läsa in mig på. Snart är det tenta......

Annars så har veckan gått otroligt fort. Varit på hälsoinspiratör-grundutbildning vilket var riktigt bra. Hon om höll i den är ett riktigt energi-knippe vilket gjorde saken än mer intressant. Vad mer har hänt??
Ja mitt försök till att läsa som gått si så där :)

Men nu ska jag göra ett nytt försök iallafall......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0