Återigen helg

Och lilla jag är laddad med beslutsångset ifall jag ska stanna hemma eller åka till byn och besöka päronen. Hmmmmm.... jag vet att jag behöver läsa men hur mycket läsa blir det i byn??? Åååååååå........
Måste bestämma mig! Prinsen drog neråt i landet och jag tror att hemma ger mer resultat i pluggandet men men.... måste man alltid tänka på det eller ger en lugn helg en mer??!!

Häromdagen var jag på bibloteket här i staden och där jobbar min egen dagisfröken ibland. Hon som jag satt i famnen på hela dagarna och vägra lämna. Vägra stanna på dagis om hon inte var där o s v..... ganska kul att hon fortfarande känner igen en efter bara 25 år :) Fast jag var väl så besvärlig att det inte går att glömma, eller varför inte så underbar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0