Horoskop

Fick i mailboxen föjande frågor:
1. Skriv namnet på någon av motsatta könet
2. Vilken är din favoritfärg: röd, svart, blå, grön, gul?
3. Skriv den första bokstaven i ditt namn
4. I vilken månad är du född?
5. Vilken färg föredrar du, svart eller vit?
6. Skriv namnet på en person av samma kön som du.
7. Vilket är ditt lyckonummer?
8. Föredrar du skog eller öppna landskap?
 9. Föredrar du en sjö eller havet?
10. Skriv en önskan (realistisk)

Vilket gav följande svar:
Jag är i förälskad i min prins.
Jag är konservativ och aggressiv
Jag försöker att njuta livet fult ut och ditt kärleksliv börjar snart att blomstra
Jag har ett starkt kärleksförhållande som kommer att hålla länge och minnena kommer att vara förevigt
Jag har en vän som kommer att betro sig fullständigt till mig, ochkommer att göra allt för mig, men jag kommer kanske inte att vara medvetenom detta
Denna person är min bäste vän: Å
Jag  kommer att ha 7 nära vänner under mitt liv
Jag föredrar äventyr
Jag är spontan och kan t o m lida för att göra andra tillfreds
Och så kom kruxet......
Denna önskan som jag har kommer att gå i uppfyllelse, om jag sänder detta horoskop till
personer inom en timme. Sänd det till tio personer, och önskan kommer attbli uppfylld innan min nästa födelsedag!

Förutom att jag inte skickar vidare det så kankse beskrivningen stämmer, eller? Hoppas iallafall att min önskan slår in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0