mikro

Ja, så var de 2 första föreläsnigarna över i mikroekonomi och det var riktigt intressant. Jo, mer kurser jag läser desstu mer intressant blir ämnet ekonomi. Och dessutom börjar bitarna falla på plats. Känns riktigt bra! Har verkligen valt rätt utbildning.

Här i Luleå är det tomt när min värdinna lämnat mig allena och åkt upp i landet. Igår cykla vi ut till storheden och tillbaka förstås! :) Duktigt!. Ska ta mig en springrunda idag. Undrar var?? Här har jag ingen bestämt runda.....

Ja ja...... Ska bli kul och se Idol från uttagningarna här i Luleå, nu när man vet att man kommer få se något känt ansikte. Kul KUL!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hur hittar man dig på msn?

2008-09-06 @ 07:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0