My weekend

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Stannade i Luleå under helgen och var på en liten informell fest med klassen. Innan dess var jag hos C&P och åt grillat i massor. Mumma!!! Tillbaka till festligheterna så blev det lite väl mycket drickbart för min del. Sjöng lite Singstar och låtsades vara värdinna för festen då 2 st bestämt sig för att cracha den utan inbjudan. De 2 tog över singstar och ville inte ge vidare mikrofonerna. Som trevlig värdinna jag är :) så tog jag över! *tihi*

Dagen efter på tåget satt jag med enbart en tanke i 5 timmar..... snälla inte spy  nu.... moget!?!!! NOT!!!

Och idag så var jag på kurs med jobbet. Fick då reda på att det verkligen blir så att jag får litterturen och resorna t o r delvis betald och det känns ju hur bra som helst!

Nu är det soffan som hägrar.... ska lägga mig och sniffa på min prins!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Bra drag va de iaf :)

2008-09-14 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0