Skolstart!

Idag var det återigen skolstart. Det tråkiga, och det faktiskt det tråkiga, är att jag inte fick vara där. Jag jobba! Och det enda skolstart jag fick göra var att registrera in på höstterminens kurser via internet. Hade velat sätta igång och läsa och ta in poängen som man kan få på duggorna men jag har inte fått mina böcker än. De MÅSTE hinna komma till imorgon för på onsdagmorogn åker jag till skolan och ska då hinna göra en dugga..... men jag får väl ställa in mig på att mista2 p till tentan..... :(

Från det ena till det andra: Jag har klippt mig!

Kommentarer
Postat av: Lena

Samma läge här, väntar också på böcker - tänkte testa duggorna, det är ju flervalsfrågor och om inte annat så får man ju koll på vad föreläsningarna ska handla om.

Men klippt mig har jag inte snyft.

2008-09-01 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0