Ängel

Idag är en sådan där dag då tankarna oavbrutet går till dig. Vet inte varför men jag försöker koncentrera mig men det enda jag kommer på att tänka på är var du är just nu? Vad du gör? Ler änglarna med dig? Finns det någon som finns där för just dig? För här nere på jorden är det tomt utan dig...
 
Jag försöker låt bli att fundera men det behöver inte vara så mycket så inser jag att du finns överallt. Det finns nästan ingen grej eller sak jag gör som inte påminner om dig. När jag gråter vet jag att du hade velat torka bort mina tårar och få mig att le. När jag bakar vet jag att du ville smaka fast det bara var en enkel kaka, När jag läser tyckte du att...... det vet jag faktiskt inte...men du blev alltid tyst. När jag bläddrar bland kanalerna på tv vet jag att du vill att jag ska stanna på sporten eller discovery. När jag kör min bil brukar jag ofta möta din bil. När jag ska sova undrar jag hur du sover nu? När livet känns tungt vill jag hellre vara du...

Snälla ge mig styrka så jag orkar vara.... Ge mig styrka så andra ska orka vara... Ge mig styrka och få mig att bli mig igen...

Kommentarer
Postat av: elinemmoth.blogg.se

alla saknar honom så otroligt mycket .. ;/

2009-04-27 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0