:D

Idag har jag varit och gjort massa ärenden som jag tänkt göra länge.... så nu är det gjort! Under tiden fick jag sms som sa att Strategitentan kommit. Orlig i själen men ändå medveten om att omständigheterna kring pluggandet gjort det svårt att hålla mig koncentrerad. Gick in på studentportalen och där stod det att jag klarat den. Och inte äns precis på marginalen. Tack Janne! Du hjälpte säkert mig nu när du hade satt mig i den sitsen. GOOD!
Så nu blir det påskfirande i lugn o ch ro... Känns bra!


Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis, jag fixade den också SÅ SKÖNT!!!

2009-04-08 @ 19:17:49
Postat av: Åsa

Gu vad glad jag är för din skull. Då är det bara att fortsätta att hålla tummarna att det går lika bra på nästa. :)

2009-04-08 @ 20:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0