Fredagmorgon

Nu sitter jag här på datorn och försöker vara tyst så prinsen får snarka i lugn och ro. Stackarn har jobbat natt! Sedan bär det iväg till fjällen.... för honom alltså. Själv ska jag vara hemma och försöka plugga till en tenta vi har på måndag. Fast det är inte en tenta utan en dugga så den borde inte vara så stor men jag vill ju klara den utan problem så det är bara sitta idag så mycket jag orkar, hela lördag och halva söndag och halva måndag så borde det gå.

På söndag ska jag och V besöka vårmässan i Luleå. Ska bli skoj! Har aldrig varit där så jag vet inte äns vad som finns men förhoppningsvis massa skoj som vi kan vrida och vända på :)

Hade planen att vara i Luleå i 10 dagar men planen sprack. Inte för att jag är ledsen över det. Får ju komma hem och vara med prinsen men... Måste samla in en enkät. Måste på stan för jag orkar inte åka runt till alla jag känner utan tar det med vem som helst på stan. Gå förbi jobbet.... där finns det kankse en och annan mamma, eller?

Idag opereras min pappa. Hoppas det går bra. Ligger på op-bordet just nu. Han är som störtskön min pappa, satt igår och undra om han får äta efter op. Det var som hans största bekymmer. De flesta brukar ju bekymmra sig över hur det ska gå men inte han.

Nu ska jag fixa mig och ta mig på stan och fixa så jag hinner se prinsen innan han nrymmer från mig. Hej pa hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0