Fullspäckat med göromål

Nu har skolan börjat ta fart igen. Måste läsa inför en liten tenta som bär av om sådär 11 dagar. Känns lite tungt.
Sedan 15 maj ska jag skriva tentan jag inte skrev då det var begravning. Måste börja påminna mig om den.
Bibblokursen vill jag ååå bli av med. Och där var det mer jobb än vad jag trodde, kollat lite lätt på den.
Sedan 2 delar till i affärsplanen och ett slutseminarieum. På det säkert massa annat till vetenskapen som är sååå intressant. Känns som det är mycket som ska göras på bara 7 veckor.

Sol, sol, sol idag. Har suttit hos V och gottat mig i solen en stund. Efter ett tag drog vi på stan. V leta present och hitta ingen man jag shoppa lite..... solbrillor och en bok.
Ätit middag och ska fortsätta vara lite flitig.... Så nu ska jag göra klart litteratur uppgiften som ska lämnas in på fredag. Har handledning i den på måndag, vad det nu innebär. Känns som en grymt överflödig kurs. Varför behöver man den egentligen???


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0