Home sweet home

Och lilla jag fick sova en hel natt igen...alltså kan jag räkna med en eller två nätter utan sömn. Undrar hur länge kroppen pallar att leva så här. Lär falla ihop en vaker dag och sova som Törnrosa i hundra år.......

Är hemma nu för att ha lite ledigt i det fina vädret.... men vart tog det fina vädret vägen???

Nuförtiden har jag många frågor och inga svar. Konstigt det här livet blev, förändrades på bara någon sekund kl 07:10 en lördagmorgon. Tänk om det aldrig hade hänt... då hade jag inte varit så här oviss om allt. Tänk om.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Något konstigt, tog han med sig svaren också? Våran sömn? Vårat tänk? (hjärnan är ju ej som innan 7/3) Våran glädje? (klart, han bidrog ju) På nåt sätt måste det ju finnas en mening med detta, vad??? Hellre lillebror kvar, man kan lära sig saker på andra sätt, än en annan människas död...

2009-04-03 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0