Katten borta....

Så var det söndagkväll redan.... Har hunnit med hemmamys ensam på fredag, grillning med syrrans familj, utekväll och vårmässa. Och på det har jag hunnit plugga lite granna. Känns som dygnet hade många timmar denna helg. Eller så var det så att när katten är borta så dansar råtterna på bordet :)

Nu sitter jag här i Luleå, utan mobil eller med mobil men utan laddare så mobilen måste sparas så jag vaknar imorgon tidigt. Ska läsa lite till så jag klarar duggan imorgon. Så skönt det ska bli att få den avklarad!

Vårmässan då? JO, den var trevlig. Men jag trodde den skulle ha mer heminredningsgrejor. Hann lyssna på Anna Skipper men hon babbla samma som när hon är med i Du är vad du äter såvi övergav föreläsningen.

Nu sitter jag och väntar på att prinsen ska logga in så jag vet att han överlevt fjäll-livet!
Logga in då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0