Påsklov

Då sitter jag åter hemma efter en tur och retur resa till Lule. Hann med grupparbete och biblotekskunskaper... en fullspekad dag. Skulle vara flitig och läsa på tåget men det blev en film istället som råka finnas på min dator. I dont know why??!!

Imorgon hoppas jag på finväder och en flitig Malin. Tänkte försöka mig på en storstädning, skidtur och ett besök hos chefen om hon är på jobbet d v s. Ska lämna in ledighetsansökan och se vad som händer på avdelningen. Trodde inte jag skulle skriva detta men jag saknar jobbet just nu. Hade varit skönt med vardagsrutiner och komma tillbaka till verkligheten. När man är som jag ledig och får göra vad man vill med tiden så blir det lätt att man grubblar. Grubblar och det VET JAG att bror inte hade velat. Han vill nog att jag ska ha roligt här i livet. Han var ju trots allt en livsnjutare... är nog lite besviken på mig som är som jag är nu. Ska försöka bättra mig Janne. Jag ska börja LEVA!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0